Tudnivalók
Az adatmentés menete
- Adatvesztés észlelése esetén javasoljuk, hogy mielőbb keressen meg minket telefonon, vagy írjon nekünk, de semmiképen ne próbálja meg otthon megoldani a problémát!
- Egyeztetést követően hozza be személyesen, vagy postázza el az érdi címünkre adathordozóját.
- Az adathordozó beérkezését követően megkezdjük a bevizsgálást. A vizsgálat eredményéről és a kalkulált adatmentési díjról mielőbb tájékoztatjuk.
- Ha megrendeli az adatmentést, úgy megkezdjük a munkát, melynek eredményéről telefonon vagy emailben tájékoztatjuk,és a lementett adatokról (mappastruktúra) listát küldünk.
- Azoknál az eszközöknél amiknél nincs bevizsgálás (lásd:Á.V.F.) azonnal megkezdjük az adatok lementését.
- Az átadás hozott adathordozóra másolással, vagy cégünknél vásárolható adathordozóra történő mentéssel történhet.
- Sikeres adatmentés esetén egyeztetett időpontban veheti át az adatokat. Átadáskor lehetőséget biztosítunk a mentés eredményének alapos átvizsgálására, egy erre kijelölt számítógépen, így biztosítva azt, hogy Ön valóban azt kapja, amit várt!
- Vidéki, illetve külföldi ügyfeleink esetében az átvételt és átadást is postafordultával, illetve futárszolgálattal intézzük, nem szükséges a személyes megjelenés. Sürgősségi adatmentés rendelése esetén a teljes fent leírt folyamat akár a leadás napján elkészülhet!
- Amennyiben a bevizsgálás után úgy dönt, hogy nem rendeli meg a mentést, vagy a vizsgálat eredménye alapján nem menthetőek az adatok, akkor Önnek semmit nem kell fizetnie!