Tudnivalók

 

Az adatmentés menete

  • Adatvesztés észlelése esetén javasoljuk, hogy mielőbb keressen meg minket telefonon, vagy írjon nekünk, de semmiképen ne próbálja meg otthon megoldani a problémát!
  • Egyeztetést követően hozza be személyesen, vagy postázza el az érdi címünkre adathordozóját.
  • Az adathordozó beérkezését követően megkezdjük a bevizsgálást. A vizsgálat eredményéről és a kalkulált adatmentési díjról mielőbb tájékoztatjuk.
  • Ha megrendeli az adatmentést, úgy megkezdjük a munkát, melynek eredményéről telefonon vagy emailben tájékoztatjuk,és a lementett adatokról (mappastruktúra) listát küldünk.
  • Azoknál az eszközöknél amiknél nincs bevizsgálás (lásd:Á.V.F.) azonnal megkezdjük az adatok lementését.
  • Az átadás hozott adathordozóra másolással, vagy cégünknél vásárolható adathordozóra történő mentéssel történhet.
  • Sikeres adatmentés esetén egyeztetett időpontban veheti át az adatokat. Átadáskor lehetőséget biztosítunk a mentés eredményének alapos átvizsgálására, egy erre kijelölt számítógépen, így biztosítva azt, hogy Ön valóban azt kapja, amit várt!                   
  • Vidéki, illetve külföldi ügyfeleink esetében az átvételt és átadást is postafordultával, illetve futárszolgálattal intézzük, nem szükséges a személyes megjelenés. Sürgősségi adatmentés rendelése esetén a teljes fent leírt folyamat akár a leadás napján elkészülhet!                                                        
  • Amennyiben a bevizsgálás után úgy dönt, hogy nem rendeli meg a mentést, vagy a vizsgálat eredménye alapján nem menthetőek az adatok, akkor Önnek semmit nem kell fizetnie!